Är Lost bra?

                                                  

Är det en bra serie? Sanna, min kompis tycker verkligen att jag borde börja se den. Jag har hört att det pratas ganska mycket om den.
Känner suget av att börja men är orolig att jag kastar in mig i något stort och avgörande som tar upp hela min tid. Vilket kanske inte hade varit det bästa nu när man snart måste börja plugga till miljötentan som de säger är den svåraste under hela tiden.
Sitter och dricker R10, kommer ngn ihåg den underbart goda blodapelsindrickan? Igår smakade jag även Ramlösas Granatäpple som var den godaste ramlösa jag någonsin druckit! Ni borde testa!

http://www.sprakresor.com/spraken/turkiska/turkiet/istanbul/priser/
Finns helt underbara språkresor, CSN ger en dessutom studielån om man läser de längre kurserna. Gud vilken dröm!

Malin fyller år idag. Fredagen den 13 fyller hon 22 år så henne ger vi ett stort grattis!

Väntar på att min snygging är påväg hem. Är ju dock ett tag kvar men att vänta skadar ju ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0