Byggröra

Helgen rusade förbi. Jag och Peter har haft fullt upp med köket. En sten släppte från hans hjärta när jag kom på att vi kunde lacka om de nyinköpta luckorna. Vi var även på IKEA hela lördagen och shoppade för hela 6322 kr. Blev en massa till köket.
Har även köpt en ny matta och nya matchande blomkrukor till det nya. Peters far och han håller på och bygger för fullt, jag behövdes inte just nu.

Idag har jag som vanligt varit och jobbat. Hade planerat att promenera hem men självklart började det att störtregna. Har även sysselsatt mig med att handskura hela lägenheten då den blev fylld med byggdamm och damsugaren inte klaar av att suga upp all skit.

Har äntligen fått min sololja av David som jag har velat ha hur länge som helst, nu är jag redo för värmen! Ytterligare plus för att våran grupp fick Dennis Groth som handledare och inte tanten. Tanten är fan det värsta jag har varit med om.

Snart är det påsk och vars fasiken är One tree hill??image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0