Det finns något där under...

Någonstans där under finns det ju något då jag känner en fruktansvärd värk. Snowboardåkningen och slalomåkningen gav faktiskt något. Slalom, jag stod faktiskt på slalom för första gången i fredags. Och när jag säger stod då menar jag stod. Är riktigt nöjd! Måste försöka fler gånger.. Glömde självklart kameran men mamma var inte den som glömde att fota så några bilder kommer nog att komma upp!

Kvällen var rolig. Har varit hemma hos Davíd med det vanliga "gänget". Skulle ha farit ut men så blev inte fallet. Bra för ekonomin iallfall, har ju trots allt bara 150 kr kvar att leva för resten av månaden.

Har laddat ner hela första säsongen av lost, tog hela 8 gig på datorn! Så nu blir det av att nöta. Har även varit på IKEA med Elisabeth och bytt ut några saker då Peter råkade ta lite fel. Var dock trevligt att få umgås med Elisabeth då det inte händer så ofta! (Jag med mina då i varje mening).

Nä nu blir det att sova och hoppas att jag inte blir bakis imorgon! JObbet har jag redan gjort bort så det känns väldigt skönt och köket finns inget mer att göra på då bänkskivan inte kommer förren på tisdag. Så ha en trevlig fortsatt ledighet!

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0