Evakuera lokalen

Risk för att taket skall fara in. Har varit på Markus Fagervalls konsert, eller hans fyra låtar. Redan från start stod securitas vakterna och kollade upp i taket och sprang omkring, det kom bara mer och mer människor. Tillslut kom en tjej in med meddelandet att vi måste evakuera lokalen och konserten kommer att ställas in.
Konserten kommer att fortsätta någon annan gång. Han var faktiskt riktigt duktig av det vi hann se. Tror att han har en god själ.
Har spelat fotboll med "gänget" två dagar i rad nu. Jag tränar på att stå i mål. Mitt personliga mål är att jag ska våga slänga mig efter bollarna innan säsongen är över. Nu är det inte heller lång tid kvar tills beachvollysäsongen kickar igång. Ser fram emot det också. Bara synd att bikinin jag har inskaffat inte kommer att passa=)
Vi börjar även få iordning i köket. Förhoppningsvis är det klart när jag kommer hem från Kiruna. Pappa fyller ju 50 år. Tänk så tiden går fort. Måste sätta in bilder för att visa hur jävla snyggt vi kommer att få det.
Nu har även gilmore girls slutat sändas. Alla mina serier tar uppehåll! Har dock sett hela säsong 1 av LOST i helgen och är redan inne på säsong 2. Att man kan bli så fast i serier är nästan sjukt. LOST är dock långt ifrån den bästa serien. One tree hill och heroes ligger på delad första plats!
Attans nu började Christine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0