Hur uppfattar ni detta?

Fick kompletering för första gången på två år. Förstod dock inte vad hon ville ha. Så jag skickade in samma arbete så att hon kunde läsa om och förklara vad hon ville ha. Nu uppfattar jag det som att jag är godkänd fast jag inte har gjort några ändringar! Någon som kan hjälpa och tolka lärarens svar?

"Hej Erika!
Ursäkta om jag har förvirrat dig. Jag ska försöka förtydliga vad jag menar. Du har kunskap och insikt i vad som behövs för att verka i en skola för alla och vad som är viktigt att tänka på som ledare, rent allmänt.Det får inte endast bli teoretiska ord som är normativa utan det jag skanade i din redogörelse är var du själv rent praktiskt kan utveckla i din ledar/lärarroll, inte vad varje ledare/lärare ska tänka på. Vem är du och var befinner du dig själv i din egen utveckling, vad är dina styrkor och vad brottas du med?
Din komplettering innehåller det jag efterfrågat även om det kunnat vara lite mer omfattande men jag tycker det är Ok och hoppas att det väckt tankar hos dig om hur just du, Erika fungerar som ledare. Utveckling sker som du skriver hela tiden och genom nyfikenhet och intressanta dialoger/diskussioner med barn,föräldrar och kollegor.
Med vänlig hälsning
"

Hade varit tacksam!


Idag har jag gjort vår lägenhet till en lägenhet igen! Har städat hela dagen och dammtorkat varenda pinal i hela huset! D är inte det lättaste att städa!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha vilket skämt. Just den här meningen är ju klockren "Din komplettering innehåller det jag efterfrågat även om det kunnat vara lite mer omfattande men jag tycker det är Ok". Ja det verkar ju som du är godkänd iaf :)

2007-04-25 @ 18:43:52
URL: http://baramalin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0