Vi älskar staten?

För tre år sedan var det de första som jag skrek ut när deklarationen kom i brevlådan. Då skulle jag få tillbaka 3000 kr! Idag vet jag inte om det är staten jag älskar utan snarare mig själv då jag redan förra året började skatta extra mycket pengar för att spara undan lite till nu. Jag har lyckats spara 4499 kr! Fy fan vad trevligt, det kommer att sitta perfekt nu när det inte direkt regnar pengar.

Helgen har varit mycket trevlig och Peter har filmat mig under tandborstningen på söndasnatten. Jag kanske inte var den nyktraste utav alla men nog var jag söt =)
Mamma var en älskling och bidrog med 300 kr som gjorde min veckas standrad ett snäpp högre än vad den skulle ha varit + att jag äntligen kunde köpa tentamenboken så att jag kan börja plugga så fort Peter åtegår till jobbet.

Idag blir det middag hos Peters Farmor och farfar, då vi fortfarande inte har någon spis så att vi kan laga mat. Viktväktarnas portioner är annars de godaste snabbrätterna jag har ätit. Prova på Mexicana pastan och Laxen. De smakar underbart!

Nu ska vi in i duschen!

Pasta Mexicana

Pasta Salmon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0