157 slag i minuten

Har nyss kommit från barnmorskan med Järn och kalciumtabletter. Måste även boka in en tid med en sjukgymnast då det verkligen är foglossning jag har. Barnmorskan tvingar mig även att dricka mer vatten trots att jag tycker att jag dricker hela tiden.

Fick lyssna på hjärtat och känna hur högt livmodern ligger. Den ligger som den ska när man har kommit halvvägs. Hon kollade nästan konstigt på mig när jag sa att jag inte känner av den lille. "Nu rör den på sig, känner du inte??"
NEJ, jag känner fortfarande inte!

VArje gång jag får en bekräftelse på att det finns något där inne blir det på riktigt, Blir så lycklig. Tycker att det går för lång tid emellan gångerna. Hinner alltid börja oroa mig om att det har hänt något. Men den lille mår bra och tacka gud för det!

Har hela tiden trott att man ska på ett till ultraljud någon gång kring v.30 men tydligen inte. Då kommer könet att få bli en överaskning helt enkelt. Men det gör inget det heller. Kommer älska den som kommer ut lika mycket hur den än ser ut eller vad den än har för kön.
Har jätte mycket mensvärk, glömde nämna det. Men det är säkert normalt. Hon tyckte iallafall att allt lät precis som det skulle.

Har även passat på att ta kontakt med studievägledaren och bokat in en tid till på tisdag nästa vecka. Vi måste verkligen försöka få ihop så att ledigheten och skolan kommer att gå bra ihop.

Idag blir en lugn dag. Sätter igång med sorteringen och städningen senare i veckan. Nu ska jag rikta in mig på mer avsnitt av weeds.

Kommentarer
Postat av: erika

hejsan gumman! snart ses vi igen! =) då får jag äntligen se din mage!! =) va kul att d går bra för er!!! kram...

2007-08-06 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0