Leverpastej med saltgurka

Har tack vare de blivande mammorna fått reda på att det var helt ok att äta leverpastej. Vilket är helt underbart då jag har varit sugen på det hur länge som helst.  Har klämt i mig 6 goda rågrut fyllda med leverpastej. På tal om de blivande mammorna så ska vi träffas för lunch på torsdag, så det bli jätte skoj.

Håller även på att bli knäpp då det inte går att jaga glassbilen som jag hade tänkt. Peter har försökt få tag i dem utan lyckade resultat. Det är sjukt hur dåligt utbud av isglass de vanliga affärerna har.

Nu har den lilla börjat sparka så att jag kä nner av h*n. Vilket känns jätte bra men varje gång Peter kommer i närheten så slutar det.

Och vars fasiken är 3Ibs någon stans?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att du också börjat känna av sparkar :)! Tomas har ännu inte känt nånting och den lille har hållt på i typ 5 veckor. Riktigt envis liten jäkel haha!

2007-08-12 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0