Ont, ondare och Ondast

Beskriver det jag känner för tillfället. Igår hade jag så jäkla ont så att jag varken kunde stå, gå, sitta eller ligga. Nu längtar jag tills på onsdag så att jag förhoppningsvis får några övningar som kan göra mig bra.
Blir det inte bättre tills imorogn så kommer jag tvingas till att inte jobba och gå miste på pengar.

Har innhandlat nya skor idag vilket var välbehövligt. Både för mina fötter och för min "älska skor känsla"

Var och fikade på torsdagen. Var jätte trevligt att få träffa nytt folk som man kunde surra med. Ser ut som att det även blir att luncha nu här i veckan. Moa kommer ju också nu iveckan så även det ska bli skoj. Ser ut att bli en bra vecka.

Var och hälsade på Matte och Tessan och deras lilla Elvira igår. Fick sådana "mamma mys känslor" när Elvira låg och sov i knät på Tessan. Det ska bli så mysigt att bara få vara en familj och mysa.

Nu är det dags för lasange och Disturbia. Har som fått för mig att den ska vara bra trots att jag inte gillar läskiga filmer.

Kommentarer
Postat av: Pappan till ditt barn

Längtar tills vi blir familj jag med! Älskar ER!

2007-08-11 @ 23:29:04
Postat av: Sandra

Jag tycker inte om dig längre!!

2007-08-12 @ 02:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0