Tiden rusar

Är i vecka 22 redan. Det går fort. När Malin skrev att det var 11 veckor kvar tills de skulle bli föräldrar ryste det till inuti mig.  Det är bara 7 veckor kvar tills det är 11 veckor kvar för oss. 11 veckor är ingenting! Jag tycker det går så fort.
Magen har vuxit hur mycket som helst de sista 2 dagarna och stenhård har den blivit vilket också påminner att det inte är så lång tid kvar nu.

Vi har köpt babyskyddet ígår, så det tackar vi pappa för. Det står i hallen och väntas på att tas ner i källaren fast jag inte vill! Jag vill göra iordning allt nu. Köpte även en overall från H&M som kommer att passa bra tills när vintern börjar bli lite varmare.

Älskling har jobbat hela dagen. Älskar att se han jobba. Han är så händig och manlig. Jag har tittat på i hela 8 timmar utan att klaga=)
Vi har varit hos DK och lagt golv hela dagen, eller det är bara Peter som har lagt golv. Daniel bjöd på kinamat så jag är jätte lycklig. Trots att jag inte har gjort något alls idag så värker det något fruktansvärt i benen och fötterna. Sliter även lite i höfterna.

Imorgon kommer vagnen och då jäklar ska här lekas och mätas och donas. Ska även tvätta och städa men i ett väldigt långsamt tempo så att inte resten av dagen blir förstörd.

Gårdagen var underbar, jag och Peter i sovrummet med tända ljus och Norah Jones. Vi myste i evigheter. Känns så skönt med hans närhet. Tror det är något som graviditeten min kräver, kärlek av Peter i mängder.

image23
Ser ut som att jag är påväg att äta upp honom!

Kommentarer
Postat av: madde

Åh vad mysigt :) Ska se till att jag får en myskväll med J också!
Tiden går fort när man är gravid, jag börjar bli stressad över att dagen D snart är här.
Bra att du tar det lugnt och inte kör på i så högt tempo:)

2007-08-27 @ 00:25:06
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0