Tvättdag idag!

Och inte en liten sån. Ska tvätta allt vi äger. Känner någon konstig lukt som jag inte gillar, så nu har jag satt på mig städkläderna och ska snart sätta igång.

IKEA igår, går alltid mer pengar än vad man har planerat för. Men nu jäklar har vi handdukar och tvättlappar i överflöd. Köpte även täcke, kudde, påslakan. örngott och musikdjur.
Jag fick en ny kudde och bättre har jag aldrig sovit.

Har fyllt i ansökan om utrag ur belastningsregistret. Kommer ta en vecka innan man får tillbaka något och först då kan jag ansöka till vikarieförmedlingen. Nu är det sista veckan med att ta det lugnt. Sen börjar allvaret och gud vad jag längtar!

Har "bara" 137 dagar kvar till förlossning. Fick nästan en liten chock när malin sa att hon bara har 90 dagar kvar. Tiden rasar iväg och fortare lär det väl gå nu när man börjar skolan.

Nä nu ska jag bege mig till tvättstugan!



Kommentarer
Postat av: madde

Åh vad kul med Ikea =) Vi tänkte åka på måndag nästa vecka. Är en del som ska inhandlas! =) Om inte annat så en massa doftljus så man kan göra höstfint!
Hoppas allt är bra med dig och magen!

2007-08-20 @ 19:38:16
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0