Vill organisera

Vill ha något att göra. Saknar ett mål, något att organisera. Längtar tills skolan börjar så att jag kan ta tag i skolarbeten och organisera papper. Försöker komma på något jag kan göra tills dess men det står helt still.

Kliar i fingrarna av rastlöshet. Peter sätter lister i köket och svär för fulla muggar. Kan inte låta bli att skratta åt honom. Alltid sur på sakerna om det går dåligt. Min älskade sötnos.

Har elektriska stötar på insidan av magen och världens "mensvärk" men det är väl livmodern som töjer ut sig för fullt.

Ska iväg på stan med Hanna, Sanna och Madde, vilket ska bli roligt. Något annorlunda och inte bara sitta hemma. Ska se om jag hittar något som jag kan pyssla med på stan.

Kommentarer
Postat av: madde

Nu har jag också hittat till din blogg=) Lägger till den i favoriter! Det är SÅ kul att läsa andras bloggar.
Hoppas allt är bra med dig och magen!

2007-08-03 @ 23:20:12
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0