4 dagar kvar till BF

Har verkligen varit rädd att bejbisen skulle komma inatt. Förbaskat vilket tryck jag har haft neråt, både frammåt och bakåt. Men jag har försökt att tala den tillrätta. Kanske fungerade. Nu är det bara 13 timmar som den måste hålla sig inne.

Blir jobbigare och jobbigare att sova. Hade jag inte haft spjälsängen så hade jag aldrig kunnat vända på mig eller för den delen ta mig upp ur sängen. Så jag är glad att jag övertalade Peter att montera upp den tidigt.

Har ilande mensvärk som kommer och går blandat med sammandragningar. Det värsta är när man blir kissnödig samtidigt som en sammandragning kommer.

Har drömmt att vi fick en flicka idag, hon såg precis ut som min lillasyster gjorde när hon var liten. Fast chansen att det händer är väl inte så stor med tanke på att hon var helt svarthårig. Jag och Peter är rätt så blonda. Drömmen avslöjade även att mamma hade fått barn. Det kändes konstigt fast samtidigt kände jag mig glad eftersom att vårt barn skulle få en lekkamrat.

Idag är det middag hos mamma som gäller. Sen har jag ingen aning. Gott Nytt År på er och hoppas att ni får en bra fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh så bra att ingen bebis kommit ännu. :) Efter tolvslaget kan du pusta ut. ;) Gott nytt år!

2007-12-31 @ 11:53:00
URL: http://www.catti.se
Postat av: jenny

hej hej, å Gott Nytt År på er :)
ingen bäbis ännu? =) hoppas den kommer nästa år :) i början av januari å att du slippe gå över tiden så himla mycket :)

hoppas att allt e bra med er annars? här e det full rulle :) hehe

kramar/jenny

2007-12-31 @ 12:10:33
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se
Postat av: helena

jag tror lilla bus kommer ut inatt! får se om det blir innan eller efter tolvslaget..spännande! :D
gott nytt år!

2007-12-31 @ 16:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0