5 dagar till BF

Både jag och älskling har sovit till 14.30 idag. Sen har vi legat kvar i sängen ända tills nu. Så skönt men man känner sig en aning rastlös.

Bara 5 dagar kvar idag. Fast jag vet ju att det kan dröja längre också men det gör absolut ingenting. Den store får komma när den känner för det.  Bara den klarar dagen och morgondagen, vilket jag tror att den gör. Fasiken vad jag börjar bli nervös!

Har skyllt på att Peter har lämnat snusfläckar i sängen men det visade sig att det är jag som har lämnat mjölkfläckar. Jag läcker som aldrig förr. Förbaskat!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fyller inte du år i början av januari? Har som fått för mig det :)

2007-12-30 @ 18:25:24
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: maja

oh, om man ändå fick sova lite grann ;)

2007-12-30 @ 19:01:20
URL: http://familjenlinden.blogspot.com
Postat av: Elviras mamma

Det där med att läcka råmjölk var ett jäkla gissel. Jag tycker ju om att sova näck men redan i v15 började jag läcka. Inte dagtid men på natten. Fick börja ha på mig en t-shirt för att skona lakanen.
Sen när pluttan kom och tissarna var sprängdfyllda dom 3 första månaderna så räckte knappt inläggen till.
Nu har jag slutat läcka och har kunnat återgå till mitt nakensovande. Så skönt att slippa snurrade tröjor och behåar på natten.

Alltså när har ungen tänkt behaga komma?! Det finns inte i min värld att du ska gå över. Du skulle ju få före men än finns det lite tid till det men marginalen minskar fort nu.
Attans jag brukar inte ha fel. Få se om könet stämmer då. Om inte så är det bara att reklamera min spåkula.

2007-12-30 @ 20:38:31
Postat av: Malin & Milla

Gott nytt år till er också! Ja får verkligen hoppas det, men hon har varit grinig de 2 timmar hon varit vaken idag.. Men efter badet blev hon lugn som en filbunke och tittar helnöjt på oss!
Bara en dag kvar, sen får ert lilla pyre också komma ut! Ska bli så kul när ni också har en liten en! =)

2007-12-30 @ 23:08:35
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Malin

Månaden fick jag rätt iaf :) Nä kanske inte så kul att ha samma födelsedag, kanske inte så kul att gå två veckor över heller för den delen. Lycka till med barnafödandet och allt nu, och gott nytt år! :)

2007-12-30 @ 23:15:21
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Mallan

Japp det stämmer... har för mig att du kanske skulle ha kommit på mitt party (vi dansade dansmatta!)men du blev hemma.. lika bra det nu ju när man tänker tillbaka! :) Jaa det är verkligen superbra med en dansmatta, roligare träning kan man knappast få! Se till såna fall att ladda hem lite olika spel för man tröttnar lätt på låtarna! Tack detsamma!!! Kram

2007-12-31 @ 11:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0