Dålig uppdatering..

Jo det kan vi då lugnt konstatera. Har inte haft lusten till det. Inte orken. Det händer ju inte så himla mycket just nu faktiskt. Är mest väntan. Först väntan på jul, sen nyår och sen den 3 januari. Fast det är ju inte så stor chans att bejbisen kommer på det beräknade datumet.

Jag vaknade i förrgår natt av världens sammandragning med smärta. Försvann lika fort som den kom så jag somnade om. Men efter den så har det börjat komma sammandragningar som känns, ganska många gånger per dag. Och jag tränar andningen. Försöker andas igenom, det fungerar än så länge. Har även ett ständigt tryck neråt, både fram och bak. Är öm. Magen har växt rejält de sista 2 dygnen och igårkväll hade den sjunkit ner ytterligare. Nu tycker jag att det räcker.

Har varit på jysk idag och inhandlat en stor bäddmadrass så att bejbisen ska kunna sova med oss  i sängen om den vill. Blir nog även skönare för mig och Peter. Nu kommer jag komma upp ytterligare 5 cm så det hjälper nog till vid alla toabesök under nätterna. Har så otroligt låg säng i vanliga fall.

Imorgon ska jag sammanställa sista uppgiften och på onsdag är sista skoldagen. FRIHET!

Kommentarer
Postat av: sussi

va spännande att d närmar sig! men en aning skrämmande förstår jag oxå att d är! men d kommer gå bra! =) skönt att va klar me skolan oxå innan!!! kraaaaaaaaaam!

2007-12-11 @ 08:37:43
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: sannasannasanna.blogg.se

åh vad mysigt att gå och längta, tänk, snart kommer den lilla bebisen! :) nio månader går så himla fort när man tänker efter! vad duktig du är med ditt pluggande! :)

2007-12-11 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0