En bra start

Idag är det fredag. V.38 går vi in i idag. Nu skulle bejbisen inte vara för tidigt född om den hade kommit. Fast önskan är att du stannar kvar där inne ett tag till.

Dagen har börjat väldigt bra, jag vaknade efter 11 timmars sömn, självklart avbruten pågrundav säkert 7 toalettbesök. Men det gör ju absolut ingenting. Är så van vid att kliva upp nu. Det går på rutin.
Sen när jag väl tog mig upp så var det så trevligt att slå på datorn då nästan varenda en på min favoritlista hade uppdaterat sina blogg. Så jag hade mycket att läsa, vilket alltid är trevligt.

Klockan är redan två och jag tänkte försöka mig på att städa. Vill så gärna ha det skinande rent över helgen och när vi ska städa på jobbet också så kommer vi inte ha orken till hemmastäd.

Hoppas ni får en trevlig helg. Ikväll blir det mys med tacos och tända ljus för mig och älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Catti

Låter gott med tacos.. Kanske man får ta och göra ikväll. :) Men nu ska jag "baka" snickers. :)

Hoppas ni får en underbar helg!

2007-12-14 @ 14:36:18
URL: http://www.catti.se
Postat av: Sandra

Jo jag måste hålla med om att Tilde Erica Roos var bättre än Bäckström. Jag hade också tänkt att vi skulle ta Tomas efternamn ifall det blir en pojke och mitt om det blir en flicka. Men Tomas vill ju att hon ska ha hans efternamn, killen ska ju föra vidare efternamnet enligt han hehe! Det är verkligen inte lätt det hära hehe

2007-12-14 @ 15:34:58
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: Malin & Milla

Jag ammar inte henne alls mer. Det funkade inte och det tog bara på krafterna både för mig och Milla som inte riktigt verkar tycka om bröstet, så hon får ersättning på heltid numera. Men det ska nog bli folk av hon också :) Ha en trevlig helg!

2007-12-14 @ 16:38:46
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0