God Jul

God Jul Gott folk. Vi vann inget på uppesittarkvällen. Peter började sucka redan efter fem minuter. Vi kan konstatera att han inte är ett fans av bingolotto. Tydligen inte någon annan i min familj heller. Snart blir vi en egen familj. Då blir inte mamma, Micke och Linn samma familj nå längre. Då kommer det vara jag, Peter och lille Elton eller Tilde.

Ska lägga mig i säng. Har sammandragningar, inte speciellt onda men de har hållt i sig med jämna mellanrum. Lillen rör och rör på sig. Hoppas på en natt med sömn, känner att jag har ont i ryggen men mamma har gett mig massage så det kansek har lättat upp spänningarna en aning iallafall.

Ska bli så roligt med julafton, trevligt sällskap, god mat och paket.

Kommentarer
Postat av: Elviras mamma

Du behöver absolut inte känna ångest för att ni fick en yttepyttejulklapp. Det var ett litet infall som Matte fick när han råkade se dom.

Idag känns det som juldagen för oss. Vi firade julafton igår. Tomas (Mattes bror) sambo jobbar idag så vi tjuvstartade med käket och tog klapparna redan igår. Vi är inte sådär jättetraditionsenliga...utom Matte då. Han accepterade att vi åt julmat men klapparna ville han gärna vänta med till idag. Röstningen visade att vi var tre mot en så...

I morgon går "min tid" ut. Jag sa ju någon gång mellan 15-25 dec. Nå vi får se. Det är några timmar kvar och mycket kan ännu hända hehe.

God Jul på er!

2007-12-24 @ 20:44:55
Postat av: emelie

måste bara skriva att jag verkligen tyckte ni har "valt" fina namna till bebben i magen! vi var också inne på Elton, men ut kom en Vilma ist :D lycka till med allT!

2007-12-27 @ 10:20:51
URL: http://em3lie.blogg.se
Postat av: Catti

Vilka fina namn ni tänkt ut. :) Vi har redan 5 olika namn, tre tjejnamn och två killnamn. :) Får vi en pojke ska han få heta efter sambons bortgångne pappa iallafall.

2007-12-27 @ 13:11:30
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0