Guitar Hero

Har haft massor av konstiga drömmar inatt. Allt från att vattnet har gått, att Peter har sugit bröstmjölk och att vi fick electrolux dammsugaren.Det konstiga nu när man drömmer är att allt känns så himla verkligt. Jag kände tillochmed hur livmodern drog ihop sig vid den såkallade amningen.


Hade bara några små förvärkar igår men det verkar som att det avtar mer och mer. Kan nog bli en januaribejbis iallfall. Om den nu inte kommer den 27:e december som jag har trott hela tiden.


Har just sett julkalendern och ska gå och göra mig iordning för mitt mvc besök. Måste komma ihåg att ta med mig blodgrupperingen därifrån. De på förlossningen tyckte att det var något som var väldigt viktigt.


Sen blir det nog att rensa tvätten och möjligtvis spela lite Guitar Hero. Är mycket roligare nu och Peter har tillochmed skapat en egen karriär åt mig. Hade velat fara och handla de sista julklapparna till älsklingen men jag är lite osäker på det där med bilkörningen. Magen får alltid rejäla sammandragningar mitt i bilåkandet/bilkörandet. Jaja, vi får helt enkelt se vad som händer.


Snart är det jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0