Sista dagen!

Som sagt, det var sista dagen i skolan idag. Jag kommer inte att sätta min fot på LTU igen förren i september. Är ett bra tag tills dess. Möjligtvis att jag måste dit i mars när nästa kurs skall sökas.

Peter ligger och sover. Han somnade redan vid tio. Vi har myst i duschen och skrubbat varandra. Har insett att det inte kommer att finnas speciellt mycket tid till att vi båda ska få chansen att duscha ihop sen när lillen kommer. Så nu passar jag på att mysa för fullt med min älskade så att jag kan ge min tid och mysa med lillen sen.

Har sprungit runt på stan och jagat klappar. Har inhandlat alla nu. Är bara Peters pappa och farmor/farfar som är kvar. Men det får han sköta själv!  Har varit hos mamma och micke idag. Micke har fyllt år så vi blev bjudna på godmat. Han fick en Seinfeldt box av oss, har nästan blivit som en tradition!

Nä, jag ska också lägga mig för natten. Imorgon är det akupunktur. Var dumt att vi var för lata för att jobba idag eftersom att jag använder akupunkturen mot smärtan efter jobbet. Nu kommer jag vara tvungen och gå runt och ha ont i helgen. Attans också!

Var mycket i Kuriren idag. Milla var på födelseannonsen. Emilia i ett sminkreportage och Jaana hade skrivit en hel sida om intressant internetshopping. Så det var en rolig tidning idag helt enkelt.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Good you like it! Nästa vecka är sista numret av PUSS någonsin. Då är journalisterna egocentriska. Ska skriva om sig själva tror jag. Jag får vara med på ett hörn. Höhö. Snart har du en bäbis. Känns konstigt tycker jag. Även om jag inte känner dig längre så hade vi våra diskussioner om vad de skulle heta, hur vi skulle bo osv. Minns att vi båda ville ha övermöblerade rum med dekorativa nallar överallt. Och så skulle vi vara sambos. Se hur det kan gå. Joo, så skulle vi göra en film eftersom vi hade så intressanta liv. Vi skulle säga "Du och jag Erica" "Du och jag Jaana". Gud vad nostalgisk jag blev nu....

2007-12-13 @ 02:14:41
URL: http://jaanaalm.blogspot.com
Postat av: sussi

jag ska läsa en kurs som heter Interkulturell pedagogik, där fokus ligger mer på andra kulturer och deras pedagogik och även hur imigration påverkar barns lärande.. =) låter faktiskt spännande! men pirrigt som f-n!! en helt ny skola ju!

mys på!! =) krams..

2007-12-13 @ 09:25:27
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: Malin & Milla

Ja passar på att mys tillsammans nu medan ni har tid! Vet inte när jag och David hinner mysa. Man får numera boka in en tid en gång i veckan för att hinna känns det som :)
Visst var hon söt vår tjej i tidningen? :)

2007-12-13 @ 12:05:48
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0