Suck

Har halsbränna. Är på jätte dåligt humör. Reklamen om "det är svårt att vara snäll när man har hälsbränna stämmer".

Känns som att jag har en eld inuti mig som jag hade velat spotta ut på varenda jävel som stör mig! Vilket brtyder att jag troligast skulle tända eld på hela staden med dess befolkning.

Bejbisen har rört på sig hela dagen och fortsätter med det. Känns som att den har fixerat sig med tanke på det ilande jag känner ner mellan benen och ända ut i låren.

Konstigt att jag är så otroligt trött, har sovit till 11 idag och sen har jag inte gjort många knop. Vi har handlat men Peter har fixat maten. Min akupunkturerska sa att jag samlar krafter inför det som komma skall. Men ska jag verkligen behöva börja samla redan nu?

Kommentarer
Postat av: Malin & Milla

Det tycker jag du ska! Du vet att du kan föda när som helst :) (förlåt, ska inte skrämmas)

2007-12-13 @ 22:42:52
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Anonym

ahaa okej så det pratas om oss:)
Jo han har blitt stor;)
När är det tänkt att din bäbba ska komma ut?:)

2007-12-14 @ 07:19:07
URL: http://helvetia.blogg.se/
Postat av: helena

jag är också otroligt trött nu! kan lätt sova en stund på dagen, vilket jag ALDRIG brukar kunna i vanliga fall.
..jobbigt med halsbränna :/

2007-12-14 @ 16:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0