Trött

Har kommit hem från skolan för ett tag sedan. Är riktigt, riktigt trött. Ska snabba mig att gå i säng så att jag hinner sova innan älsklingen kommer hem. För sen har vi fullt upp. (får se hur det går med mina smärtande foglossningar)

Ska till Janne och Åsa på födelsedagsfika och hinna städa, både jobbet och här hemma. Har fått skarp huvudvärk, är alltid orolig att det har något med havandeskapsförgiftning att göra. Borde inte vara så nojjig, är säkert inget fel.

Peter var underbar, som vanligt igår och lagade god middag. Fläskfilé med godpotatis och grönpepparsås. Han kan, min man.
Han har även varit hos reumatologen idag. De kände och klämde och han fick lämna prover. Han ska på återbesök i januari så att de kan se hur hans nya (dyra!) tabletter värkar och fungerar på honom. Vi håller tummarna som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja men du såg då bara jättefin och fräsch ut=) Glöm inte det! =)

Jag hade ingen kompis tidigare som hade barn eller var speciellt intresserad av barn så jag trodde att jag skulle bli jätteensam när jag blev mammaledig. men tack vare FL så har man lärt känna massor med folk som har samma intressen som en själv. För man är inte så intresserad av kroglivet längre utan nu är det ju barn och familjen som är i fokus=)

Passa på att vila nu så mycket du bara kan. Njut! =)

2007-12-05 @ 23:53:58
URL: http://tildesmamma.webblogg,se
Postat av: Sandra

Självklart ska ni få klämma och känna på henne hehe! Men det kanske är bättre att vi kommer till er med tanke på att vi har två lurviga små pälsklädda saker här hemma hehe, eller??

2007-12-06 @ 01:57:40
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: maria

jag veeet, verkligen sämst är jag!. men känns som att jag aldrig har tid att sitta vid datorn, kan ha o göra med att vi alltid alltid är o ränner, idag blev en hemma dag, så skönt! för en gångs skull! jag tycker det är mer LÄSKIGT Att vi har valt precis samma namn utan att ens prata med varann eller något. tyckte det var nog skumt att vi valde max samma, men sen alla andra namnen, shit! och i samma ordning också! :D börjar du vara nå nervös nu? o peter? det är ju verkligen jätte nära nu! gud vad jag kan sakna att vara gravid, men bara lite, och bara ibland! hehe

2007-12-06 @ 11:08:58
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja det hade inte varit tokigt. Vad sägs om lördag kanske??

2007-12-07 @ 00:04:37
URL: http://cinderellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0