Tvungen

att kliva upp. Låg i sömnen och pluggade. Planerade hur jag skulle lägga upp uppgiften och vad den skulle innehålla. Är inte en som pluggar på fredagar så jag får se om jag följer upp drömmen. Ska iallfall hoppa in i duschen och göra mig iordning inför dagen.

Vecka 37 idag.  Bara 3 veckor kvar och bejbisen i magen bör nu väga ca: 2750g. Tycker det känns tungt. Magen har iallfall sjunkit en aning.

Var och åt på Waldorf med mamma igår, hon bjöd. Bra med mammor, när det dessutom var min ide att gå ut och äta. Gott som vanligt iallfall. Var även på akupunkturen och fick städat lite här hemma. Såg lyxfällan igår och jag kan inte bli något annat än förbannad. Hur kan folk vara så oansvariga? " Nä vi slutade helt enkelt att betala när vi ändå var så långt efter." Idioti säger jag bara.

Peter har ont i höften och hans nya medicin fungerar inte. Ser roligt ut när vi tillsammans ojar och haltar oss fram.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jadå, annars kan vi ju ta det mot eftermiddagen/kvällen. Oss spelar ingen roll. Men det är ju bara du hör av dig :)

2007-12-07 @ 13:04:11
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: Mallan

Haha jag såg med lyxfällan.. alltså seriöst. Hur kan man låta det gå så långt? Hela livet hade ju vart förstört om de inte hade varit med i programmet. People.

2007-12-07 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0