Uppesittarkväll

Jag och Peter har köpt bingolotter. Så vi satsar på uppesittarkvällen. Jag har alltid gillat att spela bingolotto men Peter brukar inte vara lika positiv till det. Denna gång verkade han inte alls tycka att det skulle vara jobbigt.

Vi har båda sovit jättedåligt inatt. Ryggproblem så fruktansvärt. Jag behöver ett konstant tryck på överdelen av ryggen för att jag ska få sömn. De sista timmarna så fick jag sova underbart skönt när Peter la sig bakom mig. Han ligger fortfarande och sover men jag ska väcka honom nu. Måste iväg på stan för att kolla runt lite.

Tiden har gått sjukt fort och det är julafton imorgon. Som det ser ut så kommer vi nog slippa ett julaftonsbarn! Yippi!

Kommentarer
Postat av: helena

jag har också gräsligt ont högt upp i ryggen och sover sjukt dåligt. jag brukar ta tns:en och använda den även uppe på ryggen, inte bara mot fogarna. har du någon värmedyna? det är skönt att ligga på en sån en stund innan man ska sova.
lycka till med bingolottot!

2007-12-23 @ 14:58:26
Postat av: Catti

Vi har också tänkt vinna på bingolotto ikväll. :P

2007-12-23 @ 16:24:37
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0