Klagomål

Har fått så många klagomål på att jag inte skriver tillräckligt ofta. Tänkte att jag skulle försöka bättra på mig.
Ät otroligt trött och har legat i sängen ända sen jag kom hem från jobbet. Peter fick fixa maten, jag valde köttbullar och makaroner. Imorgon blir det godare mat.

Mina planer för kvällen är att fortsätta ligga kvar i sängen och vänta på att gilmore girls startar klockan 21. Datorn dör dessutom alldeles strax av batterilust så då kommer jag väl inte ha något att göra.

Peter är hos vår nya granne Axel och hjälper honom att riva. Axel har nämligen köpt en lägenhet just bredvid oss. Väldigt trevligt. Nu har jag ytterligare en att låna ketchup och sånt av. Sanna borde nog ha kommit hem från Stockholm nu. Ska ta och slå en signal imorgon så kanske man kan få prata av sig lite till.

Har varit väldigt varmt idag, en shortsdag kan man då lungt säga. Vi har jobbat i mitten av rondellen vilket betyder extra värme då alla bilar snurrar runt och sprutar avgaser på en.

Malin har också fått höra hjärtljud. Gud så roligt! Hon berättade att om den slår över 140 slag så kan det vara en flicka. Och sen finns det även den som säger att om man har ett sträck från naveln och neråt så tyder även det på en flicka.
Vår bejbis har världens snabbaste hjärta och jag har strecket på magen. Oddsen däremot säger att det blir en pojke då den kommer att itllhöra Bäckström släktet!

Nä, nu kallar blåsan igen!


Vad tycker ni om en rund spjälsäng?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoo..tycker dom där sängarna är riktigt fina,sån vill vi ha när det är dags...om inte alltför länge hoppas vi=) men det är inget vi har sagt till nån så säg inget till pappa vad som planeras! ja det var ju synd att dom inte har råd me en till..hade ju varit trevlans att jobba lite där uppe,om det så bra är 1-2 veckor..men men..går det inte så går det inte..hoppas allt är bra me er,jag ska vila lite nu..

2007-07-03 @ 19:13:57
URL: http://www.nogg.se/zophia
Postat av: Malin

Himla fint med en rund säng!! Hade också kunnat tänka mig en sådan, men vi måste ha en helvit säng. Kanske måste kika om det finns vita runda sängar ;)
Ja vi lär nog ockspå få en pojke, det finns ju i generna här också haha :)

2007-07-04 @ 18:22:00
Postat av: Fia

Tycker det skrivs lika sällan nu som innan:P

2007-07-06 @ 17:58:02
URL: http://www.nogg.se/zophia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0