Som en dröm

Har inte bara sovit som i en dröm i natt utan hela livet är som en dröm. Tänk att jag har en sån här liten en i magen min.

image14


Den lilla låg och "hickade" och guppade på för fullt där inne. Känns konstigt att inte känna av det ännu. Men det kommer väl snart. Känns så mycket mer verkligt nu när man verkligen vet att det finns något i ens mage. BF datumet blev förflyttat fram till den 3 Januari så nu håller vi tummarna på att den lille kan stanna kvar så länge.


Har inte skrivit på ett tag. Har varit så trött och haft så ont i höfterna. Slutade jobba igår, orkar inte med mer smärta så nu får det bli sommarlov fram till den 3 september. Ska bli så skööönt!

Vi var på IKEA i helgen med alla grabbarna. Peter och jag hittade en spjällsäng som kommer att passa in väldigt bra. Känns bara så tråkigt att man inte får montera upp den redan.

HENSVIK Spjälsäng
Den ser mycket finare ut i verkligheten. Vi har köpt till en tjock madrass så att den lille kan sova i den tills den blir lite äldre. Har även köpt filtar och madrasskydd. Tror det blir jätte bra. Nu är det bara vagnen som ska beställas på fredag och sen är det bara babyskydd och skötbord som är de stora sakerna som är kvar.

Idag ska jag äntligen gå till en frisör. Först ska mamma få dra några nya slingor i håret så att inte frisören kollar snett på mig på grund av den fina utväxten. Har även fått ett par mamma jeans av henne igår. Väldigt sköna och fina. Är sådana som går under magen så att jag kan växa i dem hela vägen genom graviditeten. Har hållt på att bli knäpp på att inte ha några jeans att ha på mig.

Peter har fortfarande inte riktigt gjort klart listerna i köket men jag visar någon bild iallafall.

image15


Det var väl allt för nu. Nu ska jag fortsätta med MITT läsande av bloggar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin bild ni fick! Och sängen, haha en sån tänkte vi också köpa nu när vi åker söderut :) Snajsigt kök ni har fått också. Mycket nytt! David har samma kakel, fast svart i sin lägenhet. Mycket fint! =) Så du slutade jobba redan nu? Skönt att vila upp sig inför skolan så man orkar hela långa hösten!

2007-07-24 @ 11:28:53
Postat av: Mallan

Äntligen en bild på köket! :) Det blev himla snyggt Erica! Hoppas du får ett skönt sommarlov, vila upp sig så mkt du kan (nu kan du ju faktiskt skylla på att du måste vila för två :P). Vi hörs! Kram

2007-07-24 @ 12:16:11
Postat av: Anonym

Hm ingen peek jag fick gumman? hehe Listerna ska vara fixade i veckan.. lovar =) hoppas du hittar nå på stan... Älskar dig.

2007-07-24 @ 12:53:59
Postat av: Elisabeth

hej! äntligen lite mer läsning,roligt att hänga med. Mysigt med barn..blir så sugen nu när alla verkar ha en på väg..Tjusigt köket blev =) hoppas att din sommar varit/är bra! själv ska vi bila söderut snart. Hoppas vi hamnar i samma klass nu vi alla kändisar. Ha det! /Elisabeth

2007-07-24 @ 14:22:07
Postat av: Sandra

Tycker du är lite seg mellan inläggen Erica hehe! Ni fick en fin bild, på våra bilder kan man typ bara se en arm och huvudet. Riktigt söt är h*n iallafall :)

2007-07-24 @ 19:23:52
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: Martina

Vilket snyggt kök!!!! =)

2007-08-03 @ 00:18:03
Postat av: Catti

Åh så fint kök! :)

2007-08-22 @ 12:39:56
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0