Älskar så mycket!

Har nyss sett det sista avsnittet på one tree hill säsong 5 och jag säger än en gång att det är den bästa serien som gjorts. Den gör mig rörd och får mig att tänka så mycket på livet. Mitt älskade liv.

Jag är så nöjd. Lycklig, inte bara nöjd. Peter är den bästa människan som jag någonsin stött på och han ger mig så mycket. Är glad att han är den som ska bli far till mitt barn. Bättre pappa kommer man aldrig att hitta.

Har mått illa idag. Peter var tvungen att stanna bilen så att jag fick spy, det med lukter är inte riktigt min grej. Så fruktansvärt skönt med helg. När man inte är van vid att jobba så blir det extra tungt. Har dessutom gjort illa mina höfter vilket inte underlättar liggandet i rabatterna. Magen växer, om det är för barnet eller för att jag bara blir fetare är svårt att avgöra ännu. Längtar till ultraljudet, verkar så underbart att få se sin lilla.

Tänkte att jag skulle hoppa i säng nu. Skönt att iallfall få vara utvilad imorgon då det blir kalas för syster  som fyller tonåring.

Godnatt allihopa!

(..... världens bästa .....klokast, smartast, undebara ....,ingen faktiskt ingen gillar jag så bra som jag gillar han!)

Det ska börjas i tid!






Kommentarer
Postat av: fia(gävle)

så bra att du är nöjd med ditt liv..men jag tycker det skrivs väldigt sällan i bloggen=)

2007-06-18 @ 23:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0