Ute i rymden

Med kylskåpets dånande ljud så seglar jag ute i rymden i drömmarna. Skapar huvudvärk i vaket tillstånd och måste ha ett annat ljud som överröstar. Blir jobbigt att plugga men jag ska ha allt klart idag. 2veckors jobb på sex timmar.

Luleå Förlorade vilket vi redan visste, jag bakade paj igen bara för att det var så gott. Peter fick bli min "sugardaddy" och betala för bären.
Ska kolla tågtider för egentligen vil jag ju inte åka ikväll. Tisdag = Gilmore girls, Desperate housewifes och Christine! Hoppas på att det går ett tåg imorgon bitti.

Våren är redan här vilket tyder på att något är fel. Men pga av att jag putsat fönstrerna så kan jag iallafall se den när jag inte kan gå ut och känna den.
Att våren är här betyder även att det inte är lång tid kvar tills jag blir sjuk. Prosit!
Läste i tidningen att det troligen kommer bli lika mycket larver på häggen igen. Usch, då jag jobbar ute i naturen!

Nä, nu till det peronliga utvecklingsdokumentet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0