Insåg just...

Att det är evigheter sen jag sist skrev. Sitter alltid och stör mig på alla som inte skriver tillräckligt ofta i sina bloggar. Är beroende och är in på dem flera gånger varje dag. Sitter i skolan, väntar på mina gruppkamrater. Det är dags att göra opponeringen på b uppsatsen. Jag är så fruktansvärt trött och less på skolan. Den här kursen har verkligen dragit ner hela min upplevelse. Längtar tills den är över.
Har tenta nästa tisdag om miljö och hållbar utveckling. insåg även där att det var dags att ta tag i pluggandet. Vet inte om jag kommer hinna lära mig allt i tid. Ska i alla fall strunta i att läsa vete, vapen virus. Ser på filmen istället och läser sammanfattningen. Det får ta mig så lång som det tar mig. Annars finns det ju alltid tid i augusti också.

Snart är det även första juni. Jag hoppas av hela mitt hjärta att sista minuten priserna sjunker så att jag och älsklingen kan ta oss utomlands. Hade varit trevligt att få lite tid för oss själva i solen och polen. Annars mår jag hur bra som helst och blir bara lyckligare och lyckligare för var dag som går. Kan inte sluta längta.

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0