Mycket som händer

Jag sover inte riktigt som jag bör sova. Har mardrömmar och ont i magen. Känns jobbigt.
det är alldeles för mycket att göra i skolan också. Blir för mycket stress. Funderar på att göra tentan i augusti istället. Jag får se hur det känns den här sista veckan.

Rökfri iallfall och håller mig. Är röksugen men nu har jag gett mig fan på det här. Jag kommer ju att klara det här galant. Vi håller iallfall tummarna.

Idag är det en obligatorisk föreläsning som omfattar 1poäng. Fick även godkänt på kompletteringen.

JAg är så trött och saknar min fästman som är den bästa i hela världen!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

men erica, tror du inte att det löser sig med tentan. Du ska i alla fall inte på weekend resa till London mitt i allt elände i skolan =) det ska bli kul, och tentaplugg det får jag börja med när jag kommer hem. Kör hårt tjejen!! klarar du det inte så ta en andra chans i augusti, men prova för helsike!!

2007-05-10 @ 08:27:06
Postat av: mamsen

Jag tror på dig, självklart så skall du göra tentan nu och inte i augusti...
det blir nog inte lättare då..och det tror jag att du redan vet =)
Rökningen...skall den få styra ditt liv?
...nä,Erica jag känner dig som betydligt starkare än så...Det kommer att gå bra...det vet jag!

2007-05-10 @ 08:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0