Är så slut!

Jag är så slut så jag inte ens orkar läsa bloggar. Då står inte allt rätt till kan jag då säga. Har sån sjuk halsbränna så att det värker i ryggraden och hela strupen. Har tagit rennie 2 dagar i rad nu och man ska ju inte missbruka men snart kan jag inte hålla emot nåmer.

Sitter och väntar på att Peter ska komma hem. Han är som en liten pojke på julafton när det har kommit halka. Han vill bara ut en liten sväng med sin vaz och ställa omkring. Jag som är så överbeskyddande av honom gråter för att jag är så rädd att något ska hända. Det var ju faktiskt förra året en nybliven pappa skulle fara och lämna faderskapsintyg när halkan slog till och han krockade med en lastbil och dog. Gud vad jag är orolig av mig!

Lektionen på fredagen puttades fram till på måndagen istället så nu är jag ledig både onsdag, torsdag och fredag. Det ger ju en extra tid till att hinna plugga och sova ut. Tack och lov för det! Peter påminnde mig om att jag bara har 4 veckor på mig att göra klart allt i skolan innan kursen slutar för december månad. Det är inte mycket tid. Dags att sätta igång på allvar helt enkelt.

Nä nu ska jag hämta tvätten från tvättstugan, har varit tvungen att slita av mig mysbyxorna för tvätt. Separationsångest!

Kommentarer
Postat av: sanna

testa gastrosan mot halsbrännan, den är helt naturlig och även gravida kan ta den helt utan biverkningar! :)finns på hälsokost.

2007-11-08 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0