Bästa mamman

Har nog den bästa mamman och Micken.  Har just varit där på en underbart god middag samtidigt som vi har fått pengar till barnvagnen som vi köpt. Sponsring med hela 3 tusenlappar. Gud så skönt det känns.

Bejbis sparkar så att mammas revben håller på att gå av. Ont så in i h-vete gör det! Vi har även hunnit förbi ÅSA och dk där de har spelat poker. Jag satt snällt och tittade på med min julmust i handen.

Har laddat ner avsnitt 2 av Traveler. Den verkar riktigt bra. Känns kul med en till serie. Nu ska jag bara njuta av min älsklings sällskap innan jag ska besöka drömmarnas land.

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är det bra med generösa föräldrar och blivande mor och farföräldrar:) Vad gjorde man inte utan dom?
Hoppas ni får en supermysig helg. Kram på er! /Madde, Tilde & Casper

2007-11-10 @ 10:29:24
URL: http://tildesmamma.webblogg,se
Postat av: Åsa

FÖRBI DK? JAG BOR OCKSÅ HÄR! MVH/ ÅSA............

2007-11-10 @ 17:10:26
Postat av: Åsa

Hahahahaha ;-) Daniel tvingade mig att skriva "surt", men vi skojade bara! Bra ändring.

2007-11-10 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0