"Bomb på b"

ekar det från datorrummet. Peter spelar cs och det vanligaste man hör är just "bomb på b" eller "bomb ligger utanför b". Jag har absolut ingen förståelse för cs eller något annat dator/tvspel.

Är redan jätte trött, vilket kan bero på att jag har ränt runt på stan i över 1 timme och senare varit och storhandlat både på willys och kvantum.
Har köpt en fondu gryta, så ikväll ska här doppas frukter i choklad. Det är ju sååå gott! Blir även en sen middag. Tacos framför tvn ikväll. Lost har kommit idag så jag har övertalat Peter (med tårar och tandagnissel) att det är det vi ska spendera kvällen med. Snäll som han är så gick han med på det.

Peter har griljerat skinkan och den smakar underbart. Nu börjar det verkligen skapas julkänslor. Nu ska vi fara och hälsa på mamma, deras nya möbler har kommit idag.

Vecka 35 idag och magen blir bara hårdare och hårdare och större och större. Snart är det dags. Men jag håller tummarna på att jag går över tiden eller får på planerat bf.


Kommentarer
Postat av: Sandra

2 veckor är evigheter tycker jag. Det kommer vara evigheter kvar även när jag sitter där den 6:e och är förbannad för att inget händer haha!

2007-11-23 @ 18:16:43
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: Elviras mamma

Detta jävla cs. Kan bli tokig när Matte spelar. Alla dessa uttryck och allt småtjaffs som verkar råda heeeela tiden. Herregud det är inte konstigt det är krig ute i världen.
Verkar vara hur mycket muppar som helst som spelar också. Fattar inte att dom står ut.

2007-11-23 @ 22:05:54
Postat av: helena

varför i hela friden vill du gå över bf? jag längtar så jag håller på att dö! för min del får den gärna komma om typ lite mer än en vecka! hihi. undrar om du fortfarande vill gå över tiden när du närmar dig bf ännu mer..de flesta brukar ju vara ordentligt less på slutet.

2007-11-24 @ 13:50:43
Postat av: jenny

joo tidengår så fort såå.. nästan så man inte hinner med själv känns det som ibland.. :) hihi

jo hon e stora tjejen nu juh hehe
ne du har ju int det, men det får vi väl se till :) hihhi

får väl träffas när du har fått din lilla sak om du vill?

jo vi ska ha en gran här inne men även en på altanen :) hihi mycket jul mys :) hihi

hur e det själv dåå?? =)

2007-11-25 @ 11:38:52
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0