Foglossning

Har ont. Har städat alla kontor på jobbet idag. Det vart alldeles för mycket för mig trots att min älskade var med och hjälpte till. Eller han gjorde snarare mer än mig.

Har såååå ont i fogarna. Och nu räcker det inte med den vanliga höft och nederdelen av ryggen utan nu har den även kommit till framsidan. Där är den hemskt ilande. Börjar bli less. Allmänt. Inte att jag klagar på graviditeten, tycker att den är härlig men bara det faktum att jag ska gå behöva och ha ont gör mig less.

Sen yrseln så har bejbis inte varit lika aktiv. Haft ilningar i magen. Tror inte att det är något lär bara bero på att det har blivit mycket mindre plats där inne. Känner av att den lille trycker väldans mycket mot mina revben.

Peter sitter och spelar Guitar Hero, lär han säkert göra ett bra tag till också. Han har tillochmed varit upp klockan 08 imorse och plinkat på "strängarna". Jag ska då raka vägen till sängen när jag stängt ner det här. Ska bli intressant om man kommer få någon sömn.

Kommentarer
Postat av: helena

jag tycker du ska sluta städa! jag städar inte ens hemma pga foglossningen. endel säger att det inte gör någon skada om man rör sig så att foglossningen blir sämre, men jag har hört endel som har kvar foglossningen efter att de fött och de tror att det beror på att de inte tog smärtan på allvar, dvs att de fortsatte röra sig mycket trots foglossningen. så ta det så lugnt du kan! du vill ju inte ha kvar foglossningen för alltid!

2007-11-19 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0