Jag är så duktig!

Nu har jag åter igen planerat! Jag har lagt upp skolan helt perfekt. Är så nöjd med mig själv när jag idag färdigställde en till uppgift. Planeringen är att jag till den 14 december ska ha gjort klart allt. Tror jag hinner före bara jag får tag i några av lärarna så att jag kan få reda på vad som ska göras när jag inte ska ingå i någon grupp.

Är trött idag. Är ínte lika snabb som jag tror. Märkte efter duschen att det inte bara tar en kvart att göra sig iordning nåmer utan snarare minst en halvtimme om jag stressar med sammandragningar.

Sitter och väntar på att Desperate ska börja igen. Är fruktansvärt roligt med en stenad Lynette, tokig Bree och förvirrad susan. Peter är på innebandyn och jag har nyss avnjutit en saffranssemla. Vid varje paus måste jag ta upp datorn och titta på något. Tur är iallfall att jag insett att jag inte behöver stänga av den varje gång efter att jag använt den "klart".

Imorgon är jag ledig, ledig från plugg också om jag vill. Jag ska iallafall sova länge, älskar att sova. 

Kommentarer
Postat av: sannasannasanna.blogg.se

jo, det är jag :) jag kikade runt lite bland bloggarna och hittade din! så himla kul att läsa :) är allting bra med dig och bebisen?

2007-11-28 @ 10:49:08
Postat av: Madde

Oj vad jag hade läsning att ta igen. :) 5 veckor kvar, det är ju INGENTING :) Vad spännande. Jobbigt med sammandragningarna och foglossningen. Duktig du är på att planera och orka med skolan. Hoppas ni mår bra!

2007-11-28 @ 23:02:31
URL: http://tildesmamma.webblogg,se
Postat av: sanna

ooh, vad spännande! :) så himla mysigt att bilda familj, jag vill verkligen också! nuu! men, på min sambo verkar det som om vi ska vänta ett tag till. typiskt :) vad duktig du är som pluggar också, vad läser du till? jag jobbar som hälsorådgivare, och trivs superbra :)

2007-11-29 @ 14:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0