Så många

kommentarer jag har fått! Vad trevligt, är ju alltid roligt att läsa andras tankar och synpunkter.

Måste tipsa om en bok som alla människor borde läsa i sitt liv, Svåra samtal av Stone och Patton. Den finns i pocket version att beställa för bara 45 kr. Så om ni ska läsa något, läs den. Är en utav kurslitteraturen för kursen jag läser. Gjorde klart det arbetet igår. Väldigt bra och får en verkligen att reflektera över hur man talar med folk.

Nu lever bejbis rövare i magen. Har nyss kommit hem från stan. Har varlt på lunch med några blivande mammor. Var riktigt trrevligt. Höll nästan på att börja gråta när kötten i yakinikubiffen var bytt. Det var inget som det stod något om så jag blev riktigt besviken.

Vi fick en jätte fin babybag av en av tjejerna från "mammagruppen" med massor av fint innehåll. Bl.a. En body från Lindex, idominsalva, tandborste, badolja och massor av andra fina saker.

Har fixat vintermössa till lillen nu iallafall. Jag köpte två när jag lika gärna höll på. En rosa/brun och en blå/brun. Ifall det blir en flicka så behålls båda men ifall det blir en pojke lämnas den rosa tillbaks.

Är helt slut i kroppen nu. Ska jobba senare ikväll, vilket jag inte är sugen på. Känns som att det enda man gör är att städar det förbaskade kontoret. Veckorna bara rusar förbi. Har även varit på försäkringskassan idag och fixat iordning med mammapengen. Så nu är allt klart för bejbis ankomst. Tror jag...

Blir inga magbilder än så länge, glömmer att ta hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0