Ultraljud idag

Var på akupunkturen och barnmorskan frågade om bejbisen fortfarande låg i säte. Jag sa som det var, att min barnmorska har noll koll och att jag inte har någon aning. Hon kände lite och sen gick hon och hämtade en förlossningsläkare som tog med sig en ultraljudsmaskin.

Med massor av gel på magen konstaterade hon att den lille låg med rumpan upp och huvudet ner. Jag fick dock inte se något men nu slipper jag ju oroa mig för att den ligger i säte. Tycker det var så himla gulligt av min barnmorska på sunderbyn. Jag gillar henne skarpt. Hon var ju så snäll förra gången jag sa att jag var orolig, då hämtade hon in läkaren. Hon bryr sig verkligen.

Idag har jag handlat in mer julklappar. Är nästan klar nu men det är synd att det går så himla mycket pengar! Köpte även en tröja till mig själv som jag ska ha när gravidfettet försvinner. Den var bara så Erica så att jag inte kunde motstå. Tur som jag hade så glömde hon i kassan slå in den så den blev gratis.

Har även hunnit jobba och köpa Hägendaz glass. Mums! Nu är det Heroes.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad snällt av din barnmorska att kolla hur bebis låg=) Snällt att hon bryr sig så mycket. Men varför fick du inte se något själv?

2007-11-21 @ 22:13:51
URL: http://tildesmamma.webblogg,se
Postat av: Sandra

mjo vi har kollat på munstycken dära. Men nu när vi fått nytt så tycker Tomas det är onödigt att köpa något *MORRAR*. Han ska få se på andra bullar!! Vilken snäll barnmorska du har som kolla upp det dära, tråkigt bara att du inte fick se något! Var det 27:e december eller januari du trodde eran bebis skulle titta ut??

2007-11-21 @ 22:20:57
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: Elviras mamma

Skönt att bebis ligger i startgroparna. Då är det bara att börja se fram emot förlossningen;-)

2007-11-22 @ 13:03:10
Postat av: Catti

Men vad tusan, sådan tur har aldrig jag när jag handlar kläder! :/

2007-11-25 @ 12:57:13
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0