Undrar hur det känns?

Sandra och Tomas har fått veta könet på deras lilla bejbis. På något konstigt sätt blev jag så lycklig för dem så att jag började gråta. Undrar hur det känns? Det måste ju på något sätt föra en närmare magen. Bara det att slippa kalla den lille för lille eller för den. Tänk att kunna säga att man har en liten son eller dotter påväg.

Sitter och väntar på att Peter ska komma hem från röntgen, är nyfiken på hur det går. Har hört av flera nu att MR röntgen verkligen är klaustrofobiskt. Hoppas gubben inte tycker att det är obehagligt.

Har sett det senaste avsnittet av Greys anatomy. Jag grät där också. Är en gråtfylld människa idag så det är bäst att passa sig.

Synd att snön skulle försvinna så fort. Var så mysigt och jag hade hoppats på att man skulle få chansen till att ta en mysig promenad med sin älskade i snöfallet, men icke!

Vi ska iväg till försäkringskassan idag. Måste fixa iordning med föräldrapengarna,  finns blanketter för allt förutom om man studerar, så jag har ingen aning hur man ska ansöka. Är en hel vetenskap bakom försäkringskassan kan jag då säga!

Farsdag på söndag. Ska på stan och se ut present åt Peters far, Vår familj har aldrig varit duktig på att fira sådana högtider. Men det ska det bli ändring på när jag, Peter och lillen bildar familj. Oj, vad jag ska handla farsdagspresent då.

Ha en trevlig helg nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :) Jag börja nästan gråta när jag läste att du börja gråta hehe!

2007-11-09 @ 16:13:42
URL: http://cinderellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0