En från vecka 30.

Sätter äntligen in en bild. Lite segt och det känns som att magen har växt inatt så att ni missar hur stor den egentligen är!  EN dålig bild!

Verkar som att det kommer många bejbisar nu. Jag önskar all lycka till de som är mitt i barnafödandet.
Själv är jag inte där ännu. Men eftersom tiden går så fort så säger det väl bara vips.

Mamma har varit sjuk idag så jag for till henne med lunch och ratatouille (filmen). Mammor behöver också få känna sig omtyckta och omhöndertagna någon gång. Hon uppskattade det iallafall.

Skrev ju igår att jag hade tappat bort eller slängt bort mina uppgifter som ska redovisas imorgon. Så jag for in till biblioteket och gjorde om dem. Var väl lika väl. Har även fått gjort en hel del på moment 3 så nu tror jag inte att det kommer att bli några problem med att hinna klart kursen.

Barnmorskan ringde mig idag och ville ändra min tid från tisdag till nu på fredag istället. Fasiken, då försvann den lediga dagen. Fast det är väl lika väl. Får väl mer gjort så. Och på lördag har jag akupunktur. Känns konstigt att fara till sjukhuset på helgerna. Känns dyrt, även fast det inte kostar något.

Sitter och väntar på att Peter ska bli klar, han försöker sälja bilen. Sen ska vi fara och städa.

image33


Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt att du fått uppgiften bortgjord! Åh vilken himla go bebismage du har:) Du har så rätt, vips så är du också där mitt i barnafödandet. Tiden går fort:)
Kram på er!

2007-10-24 @ 22:12:49
URL: http://tildesmamma.webblogg,se
Postat av: Mamma

Jag vill bara säga, att jag verkligen uppskattade
att du kom med lunch och en bra film!
Mammor behöver också bli ompysslade, när dom är sjuk =)

2007-10-26 @ 06:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0