Fredag och Foglossning

Har så ont. Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli tillräckligt för att fara och hämta Peter från jobbet. Dagen har varit riktigt tung och jag har haft och har så ont. Stolarna är helt fel för mig. Eller egetligen är hela skolan fel för mig känns det som. Är inte alls på speciellt stort humör för att omringas av folk när jag har ont och är trött och less.

Skönt att det är fredag och att man iallfall är ledig lördag och söndag. Städade igår så jag har absolut inga måsten som ska göras. Uppgifterna för moment 3 har kommit ut nu så såfort jag kommer hem ska jag kika igenom dem för att få en uppfattning vad jag har framför mig. Vill bara få klart allting så att jag kan få vila någon gång.

Sitter en kille bredvid mig och spelar piano. Synd att han inte var lite bättre så att den underbara musiken han spelar hade fått bättre flyt. Gillar pianomusik, är väldigt vackert och fridfullt.

Har haft huvudvärk nu två dagar i rad. Inte sån här liten huvudvärk utan riktigt massiv. Har tillochmed behandlat mig själv med alvedon två gånger. Brukar inte ta smärtstillande men det bara dunkar och dunkar.

Ska in en snabbis till stan. Har sett ett jättefint panduro armband som jag vill ha. Ett sådant som man fyller med berlocker. Det kommer ju att passa sig jättebra nu när man ska bilda familj och kanske inte alltid kommer att ha så mycket pengar. Då vet Peter alltid vad han kan köpa till mig. =)

Min mamma hade ett berlockarmband när jag var liten. Ett i guld där en av berlockerna var en telefon och en en katt/hund. Jag älskade hennes armband. Ville själv ha ett och idag när jag såg det här så blev jag nästan nostalgisk. Sen så älskar jag saker som man kan samla på. Och varje berlock kommer att få en speciell mening. Gud så skoj.
 
Nä nu ska jag gå och läsa några bloggar innan jag beger mig.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0