Kullerbyttor

Han tycker jag påminner om någon som jag inte alls vill påminna om. Oförlåtligt.

Bejbis lever om för fullt och snurrar runt i magen hela tiden. Känns som riktigt fina kullerbyttor.
Jag kör Greys anatomy race och njuter av den sista lediga dagen. Har fått reda på att sista skoldagen är Torsdagen den 17 januari. Jag har då planerat att bejbis ska ha kommit på min födelsedag åtminstone. Vilket betyder att jag måste sätta igång och göra bort allt i skolan om jag ska klara den här kursen.

Peter var och festade igår och blev full. Jag var självklart nykter och chaufför. Fick då vänta ett jäkla bra tag kan jag då säga. Det är lätt att störa sig på onyktra människor. Var ju även på 75 års kalas men ett gäng onyktra människor. Men det gick bra. Brukar vara skoj med Peters släkt.

Jag ska äta päronfil med flingor. Mamma bjöd på kvällsfika och fick upp mitt minne för päronfil. Det smakar ljuvligt.
Nu greys anatomy och imorgon biblioteket.

Kommentarer
Postat av: Maria Renström

Hej kusin. Så roligt att läsa din blogg och se din mage. Måste säga att jag är superimpad av ditt skolarbete! Känn dig stolt över att du är så målmedveten...det kommer du långt med!
KRAM

2007-10-08 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0