Onödigt!?

Ska försöka sälja iväg min telefon. Jag vill ha en viktelefon som är enkel. Hittade en igår. En samsung som är perfekt för 999 kr. Har lagt ut min LG på blocket till ett pangpris så vi får se om någon nappar. Har inte ens betalat av min LG ännu.

Hittade armbandsberlockerna igår. Det ska bli mitt önskeprojekt. Tomas Sabo har gjort en tjock kedja där man kan hänga på olika berlocker. Så nu kommer jag önska mig det i framtiden.


Helt suveräna! Nog för att armbandet här ovanför är lite överfyllt. Mitt kommer nog att bara ha en berlock i sig ett väldigt bra tag. Priserna på berlockerna skiftar ända från 198 till över 2000. Men som tur är så är alla smycken jag vill ha inte alls så dyra.

Peter ligger fortfarande och drar sig i sängen. Jag ska väl gå och duscha och göra mig iordning för ett storhedenbesök!

Mobiltelefoner - Operatörsfria Samsung SGH-M300 Coral Pink
Här är den jag ska köpa!

Kommentarer
Postat av: Fia

Har oxå tittat på den där men ångrade mig när kameran var så dålig..fast ska man inte ha såna funktioner så duger den ju,verkligen en liten mobil..Och sånt uppskattas ju=)

2007-10-13 @ 11:59:12
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Mallan

Hej! Det blir till porsögården 8 jag ska dra mitt pick och pack. Inte överdrivet långt men en flytt blir de ju ändå :) Trevlig helg på dig!

2007-10-13 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0