Så lite!?

Tänk att det ska krävas så lite för att man ska må bra igen! Nu har jag lämnat in alla skolarbeten för de 2 första delarna. Jag mår så bra. Har haft klart allt men bara inte lämnat in dem. Har haft ångest över att det kanske inte ska räcka till. Att jag kommer vara tvungen att komplettera. Men so what om jag nu får det!? Är väl inte hela världen.

Fick min guldbonus från H&M. Hade jag handlat för 900 kronor till så hade jag fått 500 kronor i presentcheck men nu fick jag "bara" 250. Köpte en killtjöja som täcker magen. Får ha den som myströja sen eller så ger jag den till mamma.

Vet inte om det blir så mycket bad för mig? Borde väl fara då det är skönt och hälsosamt för kroppen. Sanna kunde då inte följa med.
Ska börja simma med Peter sen, han behöver det för sin kropp. Och jag älskar att vara lätt och avklädd bredvid honom istället för tung och påklädd.

Har gått in i vecka 30 idag. Nu börjar det bli panik om jag ska hinna med allt. Den lille kan ju komma alldeles snart. Om bara 8 veckor så är det ju en inte-för-tidig-födsel. Jag kanske bara har 8 veckor och fixa iordning allt med skolan innan det är dags.  8veckor är ju ingenting!

Peter ska knäppa kort på magen sen när han kommer hem. SÅ då sätter jag in en bild från v. 30 imorgon säkert. Ikväll ska vi på Peters innebandymatch. Han är så duktig i mål min karl.

Var på Peters jobb igår och lärde mig nästan att balansera däck. Jag skulle nog kunna jobba lite med det. Nog för att det roligaste var att se älsklingen jobba. Man blir som lite stolt när man ser vad han kan, Nä nu ska jag nog fara och fylla på glykol (hehe) och sen en dusch eller ett bad.

Ha en trevlig helg alla mina 65 läsare!=)

Kommentarer
Postat av: Fia

Om det är i bilen du ska fylla på så heter det väl glukol:P

2007-10-19 @ 14:04:27
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: sussi

glykol! ;)

2007-10-19 @ 14:35:52
Postat av: jenny

hehe okej men det händer juu grejer med magen ialla fall juh :) heheh int länge kvar alls juh... tänk den kan komma om 8 veckor, det gjorde det för mig, hon kom ju i vecka 38+ nån dag :)

jo vi e så stolta över henne :) hon e så duktig.. hihiih

jo med oss e det bara bra :) full rulle här hrmma.. hahaha :)

2007-10-19 @ 22:04:02
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0