Senapsfrön i örat

Har varit på akupunktur idag. Tror faktiskt det fungerade. Har för första gången inte ont i höfterna. Jag kan då avslöja att ett utav sticken i örat gjorde ont så in i hvete. Hon som gjorde akupunkturen trodde att det skulle fungera på mig då det värkte och jag blev sömnig. Jag somnade i deras avslappningsstol.

Har nu tejp med senapsfrön i som jag ska aktivera då och då för att förbättra smärtlindringen. Senapsfröna värker också, fast nu börjar det bli en sån där skön smärtfylld varm känsla.

Bejbis sparkar mig i revbenen och när den väl flyttar sig lite så känns det som att det skulle kunna vara av. Den trycker på mitt revben som har varit dåligt förut också så det kanske har något med det att göra.

Jag har legat hela kvällen och kollat på Greys anatomy så nu borde jag gå och sova. Men inte det inte. Blir ett till avsnitt. Kommer ändå vara lika jäkla trött i morgon. Vi har föreläsningar hela dagen och jag känner mig verkligen inte sugen på att sitta stilla en hel dag för att lyssna.

Har ju lagt ut min mobil på blocket. Säkert 10 stycken som frågat om den. men bara en som har ringt. Så jag ska troligast skicka i väg telefonen till göteborg om det går bra med bussgodset. Annars skiter jag i den affären. Min telefon som jag vill ha kostade tydligen mer än 999. Expert körde med falsk marknadsföring. Idoter! Ska dock fara dit och försöka tala dem tillrätta.

Nä nu ska jag och min 29veckors mage fortsätta med Greys anatomy.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det brukar ju vara ett pris på nätet och ett annat i butiken..men siba eller elgiganten är nog billigare än expert oavsett om det är på nätet eller inte..Kolla är me!Kan ju vara värt att beställa om man hittar ett bra pris..

2007-10-14 @ 23:41:40
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Fia

Aha..vi har den på alla affärer här..men frakten är ju inte så dyr..

2007-10-15 @ 13:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0