Serienörd?

Hittade listan på någons sida. Tyckte det var kul. Har alldeles just insett att klockan är alldeles för mycket för att fortsätta att se på Greys anatomy så jag ska gå och sova nu.

[x] Gilmore Girls
[x] Grey's Anatomy
[X] Prison Break
[x] Desperate Housewives
[x] OC
[x] One Three Hill
[X] Vänner
[x] Förhäxad
[x] 24
[x] Simpsons
[x] Scrubs
[x] CSI
[x]CSI Miami
[x] CSI New York
[ ] Jordan Rättsläkare
[x] Joey
[ ] Bones
[x] Dawson's Creek
[x] Heroes
[ ] House
[ ] Brothers and sisters
[x] Sex and the City
[ ] Navy CIS
[X] Lost
[x] My name is Earl
[x] Ugly Betty
[ ] Smallville
[ ] Southpark
[ ] Stargate Atlantis
[x] The 4400
[ ] The Office
[x] Two and a half men
[ ]Spin City
[ ] Cold Case
[ ] Criminal Minds
[X] Baywatch
[ ] Lilla huset på prärien
[ ] Dallas
[ ] Shark
[] Tredje klotet från solen
[ ] Law and order
[x] Våra bästa år
[x] Våra värsta år
[X] Sabrina - Tonårshäxan
[ ] Ett geni i familjen
[X] Alla älskar Raymond
[ ] Ghost Whisperer
[ ] 8 simple rules
[X] Svensson Svensson
[ ] Lizzie McGuire
[ ] Sunset Beach
[ ] Magnum
[ ] VIP
[ ] Stacked
[ ] Myggan
[ ] Vita huset
[ ] Advokaterna
[X] Ally McBeal
[x] Las Vegas
[ ] Xena
[ ] Entourage
[ ] Cityakuten
[ ] Will&Grace
[ ] Beverly Hills
[X] Sjunde himlen
[ ] Dharma&Greg
[X] Fresh Prince in Bel Air
[X] Skilda Världar
[X] Nanny
[X] Tre Kronor
[ ] L-word
[X] Vita Lögner
[ ] Andra Avenyn
[ ] Rederiet
[ ] Hem till gården
[x] How I met your mother
[ ] That 70's Show
[x] Alias
[X] Seinfield
[ ] Glamour
[x] Huset fullt
[ ] Hjälp
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[ ] Close to home
[x] Kyle XY
[x] Top Model

[x] Frasier


43 olika serier som jag har sett minst en säsong utav. Jag tror jag klassas som serinörd.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag hade sett fler:P

2007-10-11 @ 14:06:58
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Fia

Har väl typ sett ett avsnitt av dom två men känt att det inte är nån serie för mig=)

2007-10-11 @ 18:11:18
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: gabbi

hej jag e ny här o har precis skaffat mej en blogg...kolla gärna in min blogg om ni känner för det =) ha de bäst / gabbi

2007-10-11 @ 18:33:41
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: Malin

Men herrej*var! Var hittar du all tid för att se dessa serier?
Ska också börja plöja igenom boxar tänkte jag när flyttat hem och ligger och räknar ner dagarna till bebisen vill komma ut :)

2007-10-11 @ 18:47:47
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0