What the fuck och chokladsug

Peter ligger och sover i sängen och pratar i sömnen. "What the fuck" hör jag honom mumla. " men naeää" är något annat han säger ganska mycket av. Gör så ont i mig när han har ont. Är glad att han är hemma när jag är ledig =) Skönt att få lite dagtid med varandra.

Presenterade han för Greys anatomys första avsnitt igår och han ville inte sluta att titta. Jag somnade innan så jag hoppas att han inte har sett klart hela första säsongen nu. Jag som har så dåligt filmminne så  kan jag se om serier och filmer flera gånger utan att riktigt komma ihåg vad som hänt i dem.  Der bästa med det är att jag kan se om CSI om det har gått ett tag.

Är himla sugen på chokladbollar. Men eftersom att vi inte har några chokladbollar så får det bli vaniljglass med chokladsås. Det borde fungera lika bra.
Peters farmor fyller 75 idag så vi ska dit och äta smörgåstårta och fira. Misstänker att släkten ska dricka öl. Känns lite fuskigt. Är då det är som roligast att dricka några öl.

Var in på hemtex igår på jakt efter ett till överkast, fast åt mamma. Men självklart var de slut. Väldigt synd. Var ju sådant pangpris.

Ska gå och avnjuta choklad och Greys anatomy. Ha en trevlig helg!

Grattis till mig själv som går in i vecka 28 idag.

Kommentarer
Postat av: madde

Åh vad tiden går fort:) Redan v 28! Snart är du där jag är nu, två dagar före BF :) Vi har hämtat hem vagnen idag och skruvat ihop barnsängen. På tiden! :)
Kolla hemtex på storheden också. Där kanske överkastet finns om du har tur :)
Är också snuskigt sugen på choklad. HELA tiden. Jani har köpt en 200g chokladkaka åt mig idag som tydligen ska räcka hela helgen. Hur ska det gå till liksom? Den är säkert slut innan idol är över.. Haha:)
Ta hand om dig och kram på dig!

2007-10-05 @ 19:42:47
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0