Av och på

Datorn stängs av och sätts på säkert 20 gånger per dygn. Tror alltid att jag är klar med den och sätter mig för att avnjuta tv tablån med vid varje paus så åker den på igen.

Har varit på skolan hela förmiddagen. Fått bortgjort lite av grupparbetet och även lite på min individuella uppgift. Känns bara som att jag ordbajsar mer och mer för varje arbete. Som att det jag gör går alldeles för fort för att det ska kunna klassas som bra. Sen är kursen sådan att man kan få VG. Känner att jag inte orkar gå efter VG, är faktiskt mest sugen på att få avsluta nu. På att få vara hemma med familjen.

Peter har varit till läkaren idag. Han ringde för att få smärtstillande men läkaren såg på röntgenplåtarna och tyckte att han skulle komma in. Han har blivit vidareskickad till ortopeden. Nu håller vi tummarna på att något kommer att hända. Det ska inte vara meningen att en 24åring ska gå i en 50 årig mans kropp.

Imorgon är det lunch med Malin H som gäller. Ska bli kul att få surra lite med henne och se vad som händer. Jag ska kliva upp för enbart lunch. Är så trött på morgonen numer. Imorse vaknade jag till vid 5 tiden och var så lycklig över att jag inte var kissnödig. Jag hann bara tänka tanken så började lillen att sparka och buffla ner mot kissblåsan så att toalettbesöket genast blev mer aktuellt.

Appropå lunch så ska "blivande mammor gruppen" träffas för att äta lunch nästa tisdag. Synd att jag hade skola, hade gärna följt med. Är så trevligt att träffa de och surra.

Var på stan idag för att kolla på tyger till att sy filtar. Känns på något sätt onödigt. Kommer att bli samma pris som att köpa filtar och det fanns inte speciellt mycket mer att välja på. Är väl bara att inse att jag aldrig kommer att bli en "symamma".

Nu ska jag bege mig till sängen!

Kommentarer
Postat av: maria

hihi jepp. tack. är så nervös! vi får se imorgon hur det går. dom misstänker ju att han ska ha lite andningssvårigheter för att han är "omogen" dock vet jag inte om det är något dom bara säger för att dom måste ha sagt det. för alltså jag är i vecka 39. varför skulle han vara så omogen? men som sagt, om mindre än ett dygn vet vi! :)

2007-09-19 @ 11:00:44
URL: http://lillknodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0