Dessa reklampauser

Sitter och kollar på Idol. Tänkte att det skulle vara roligt så bara därför kunde jag skippa top model. Men för inte så länge sen slog det mig att jag faktiskt kan ladda ner top model och se efter gilmore girls. Vilken TV kväll!

Har läst boken om Kirre. En riktigt hemsk, fast bra bok! Rekomenderar den då man verkigen får insikt hur barn kan ha det utan att man vet om det, speciellt som lärare.

Har kommit fram till att jag inte tänker köpa en endaste kursbok. Ska fara till biblioteket och göra alla uppgifter och göra bort de så fort som möjligt. Det som känns lite tungt är att kursen jag läser har bestämmt att examinationerna kommer att äga rum i början av januari istället för i december. Får se hur det kommer att gå.
Om det nu är så att jag har fött och mår bra så får jag väl fara in till skolan en dag och lill bejbis får äta mjölk på flaska av pappa istället.

Imorgon blir det en tripp till familjerätt för att göra faderskapsbekräftelsen. Innan det är det skola och jag har tänkt kila in på biblioteket och kolla om det finns något jag kan kopiera.

Nu fortsätter tv kvällen!

Måste bara tillägga att Erik och Daniel med gitarrer var lugnt de bästa jag har sett på länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Såg att du vart in på min blogg och kommenterat och vart nyfiken på vem du var=) ser att ni också ska ha barn, vad roligt! och grattis! ni har en fantastisk resa framför er vill jag lova!

2007-09-05 @ 13:55:28
URL: http://allaboutus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0