Huvudvärk

Har haft sådan huvudvärk sedan jag vaknade för andra gången i dag. Tänkte fara in till biblioteket redan klockan 8 imorse men kände mig alldeles för trött så jag sov vidare.

Har kört familjen till flygplatsen vilket betyder att jag har deras bil och kan ta mig precis vart jag vill. Tänkte att jag skulle fara och sola då all färgen i ansiktet bara har försvunnit och bytts ut mot flammighet. Men när jag väl ska hoppa in i solariet så kommer jag på att jag har stora svårigheter att ligga på rygg, speciellt på hårda underlag. Men snål som jag är så tänker jag inte låta mina 30 kronor gå til spillo så jag ligger och kvider i 12 minuter.
12 minuter var nog perfekt, tror bejbis vände på sig den sista minuten för det var först då jag kände att det började bli varmt.  Blir dock inget mer solandes, får helt enkelt se förjävlig ut.

Har suttit på biblio i någon timme och fick därmed bortgjort det sista individuella arbetet i första delen av kursen. Nu på onsdag börjar jag med andra delen och tills dess tänker jag ta det väldigt lugnt. Ska dock fara till Peters jobb efter 16 och städa iordning bilen så att den glimmar när jag ska ha den.

Ikväll ska vi nog se familjen robinsons. Nu ska jag vila bort huvudvärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0