Madde utmanade mig så...

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

* Envis
* Börjar lätt gråta när jag blir upprörd
* Morgonpigg utav bara fasiken
* Skäms ofta över mig själv
* Sover på mage (fast jag är gravid)
* Har bara svarta underkläder

Jag utmanar; Malin, Malin, Sussi, Zophia, Jenny och Sandra

Kommentarer
Postat av: sussi

hej! jo, d är lite konstigt att vi inte setts nåt! iofs så har vi inte haft nå skola typ.. mm, ska verkligen njuta av anders å sthlm i helgen! hihi.. ha en bra helg du me! kram kram!

2007-09-13 @ 10:07:26
Postat av: Mallan

Ska bli! :) Ha en bra dag!

2007-09-13 @ 13:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0