Måndag

Tack för alla fina kommentarer. Vet att några saker kanske var lite smått onödiga så det är bra att ni som redan har barn kommer och säger vad ni tycker.

Var med min älskade mamma på stan i lördags och jag fick ett par underbart fina byxor som jag älskar. Känns nästan som mina gamla lee jeans jag hade innan jag blev gravid. Sen fick jag även en t-shirt, mjukisbyxor, ögonskugga och kräm. Helt underbar är hon.

Igår var första gången jag och Peter såg lillen hoppa runt inne i magen. Såg så roligt ut. Har sovit länge inatt och drömt att jag flyttat till stockholm, helt själv för att arbeta.
Egentligen borde jag kliva upp ur sängen så jag hinner skriva ihop mina arbeten innan vi ska fara till BM. Men jag gör det nog i eftermiddag istället. Kommer säkert behöva fara till biblioteket igen för att få ihop det.

Peter ska komma hem på lunchen så då vill jag passa på att äta med honom, får bli en väldigt liten frukost innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0